Dag 1-20

Jag hade tänkt att börja med den här gamla "dag 1-20" listan som de flesta bloggare gjort. Jag skriver ett inlägg när jag har brist på annat att uppdatera om så alltså inte varje dag i 20 dagar. Hoppas att de blir intressant, det ska iaf bli kul att berätta lite om mig själv vilket jag inte riktigt gjort även fast jag haft bloggen i 4 år x))
Puss på er! Ni får gärna kopiera listan om ni vill göra samma sak!
 
Dag 1- En bild på mig själv + 10 fakta om mig
Dag 2- Min familj
Dag 3- Min bästavän
Dag 4- En bild från ett ställe jag vart på
Dag 5- Det här åt jag idag
Dag 6- Tvångstankar
Dag 7- Låtar jag lyssnar på när jag är glad, ledsen eller arg.
Dag 8- Det här hade jag på mig idag
Dag 9- När och varför började jag blogga?
Dag 10- En bild hemifrån
Dag 11- En bild på mig och min familj
Dag 12- Mina drömmar
Dag 13- Min favoritplats
Dag 14- En bild på något som gör mig lycklig
Dag 15- Någonting jag vill ha
Dag 16- Mina intressen
Dag 17- Min favorittid på året
Dag 18- Bild på mig genom åren
Dag 19- Det här saknar jag
Dag 20- Resor jag gjort



Kommentarer
Postat av: Esmeralda

sv. nee njuta av livet, bli fit och ta körkort sj??

2014-01-03 @ 18:18:09
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se
Postat av: Ida

Kul grej! :) superfin blogg har du! :)

2014-01-07 @ 10:36:59
URL: http://humlaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida