Sugen på ny tatuering :*

Jag gjorde ju en liten tatuering i Kina, dock känns det inte så stort.. Jag hade velat ha någonting som syns eller bara så det märks att jag har en, haha! ^^
 
Mina högsta önskningar med tatueringar är att få tatuera in Dessies huvud, för er som inte vet vem det är så är det min älskade leonberger som gick bort år 2008 o hon är fortfarande den bästa jag haft.. hon har en stor plats i mitt hjärta<3

Placering på mina tatueringar är för många xd
Jag vill helst ha uppe på låret, annars en sleve, eller revbenen, eller... inte alls hel armen utan bara axeln... asså ja.. jobbigt det här!
Jag gör nog en när jag vet min placering, haha! x)

Största nackdelen är ju att det kostar apmycket pengar o det har inte lilla Josse råd med ://

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida