Myskväll~~

Hade världens myskväll mitt i veckan! Jag och Jonathan köpte chips, dipp, läsk och choklad som vi moffade i oss i onsdags.. En liten detalj också, jag och Jonte är helt hopplösa när vi umgås. Antingen står vi ute och blir sjuka medan vi pratar om allt och ingenting eller också sitter vi inne och dör för att vi aldrig kan hitta på någonting att göra .__.Men i onsdags klarade vi oss gaaanska så bra.. Det tog bara två timmar att välja en film och de blev inte alls den genren vi tänkt från början utan det blev Now You See Me! Btw, om ni inte sett den så är den riktigt sevärd :))Jag kom inte hem tidigt den kvällen men det var det ändå värt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida