FIFA 14!!



Väldigt väldigt många utav mina vänner tar ledigt ifrån skola och jobb osv bara för att få spela det nya FIFA 14 spelet! FIFA 14 kom ut torsdagen den 26 september, dagen då många stod och köade i spelbutiker för att få köpa eller hämta sina förbokade spel!
Själv tycker jag att FIFA är ett roligt och socialt spel att spela tillsammans med sina vänner ^^
Har provat ett antal gånger, men kan inte säga att jag är bra på det.. Vet bara att jag vann över min kära vän Haris som är helt tokig i detta, det var en ren lycka för mig, haha! :D

Iaf.. KÖP SPELET NU och spela det hemma! Det är ett populärt spel, och även de icke fotbollsintresserade kommer tycka att detta spel är riktigt roligt. Det kan jag faktiskt lova! ;D

Kolla på videon.. Tveka inte.. Köp spelet.. Prova hemma och ha det roligt med dina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida