Sen sist!

Vad ska man säga? Jag är inte den bästa på att uppdatera bloggen precis men har ännu inte fixat min dator så jag kan sätta mig och få ordning på allt. Får se till att fixa den någon gång i livet helt enkelt..
 
Så.. vad har hänt sen sist? Jo, jag har fyllt 18, gått på krogen för första gången i mitt liv på riktigt.. asså de va ingenting speciellt alls så ni som längtar borde inte va för exalterade... Sen har jag fixat så jag äntligen kan gå övningsköra mm :) men det största av allt är nog att jag bestämt mig för att byta skola. Just nu går jag ju ekonomi, juridik i Nyköping och jag har insett att det inte riktigt är min grej så efter en massa snack med studievägledare, rektorer och lärare på två skolor har jag bestämt mig! :) Jag kommer att förflytta mig till en dansskola i Norrköping, har alltid älskat dans och har fått vara med i skolan ett ex antal dagar och det är verkligen lockande, dock får jag börja om hela gymnasiet vilket inte är så jätteroligt men får hoppas på att det blir grymt ändå! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida