Lonely day

Jahapp, vart ska jag börja?
Haha, inte speciellt mycket att säga mer än att jag varit helt ensam hela dagen känns det som. Gick i skolan som vanligt, plugga lite hit och dit... Dock ensam i grupparbete (A) Vi slutade och jag smsade Andreas o hörde om jag kunde följa med och spela minigolf, klockan var då 15.00 och han sa att han skulle höra av sig snart om han skulle plocka upp mig. Sååå, jag går helt själv på stan (får lite skit gjort men ändå) o så sätter jag mig på Donken.. vrålhungrig och utan pengar o ringer folk som va sociala en liten stund var. Klockan 17.30 smsar Andreas igen och säger att jag inte kan hänga med... FML!!!! Suttit o väntat, låtit bussarna gå o så blev de ingenting :'( Fick glatt gå till bussen som gick 17.05 och åka hem..
 
Nu sitter jag här, visserligen med pappa då som kollar på dåliga TV program.. Ska väll ta nånting ur kylskåpet o tugga på sen upp o gymma lite senare ikväll med Joel och Simon, är åtminstone inte ensam då, haha!

Vilken tråkig dag assooo. Hoppas att morgondagen blir roligare! >.<




Kommentarer
Postat av: L

haha ja eller hur! fast det skulle vara billigare än en taxi i alla fall :D

2013-05-23 @ 23:03:28
URL: http://nothingpersonalaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida