Fyfan vilka dagar!

Jag har haft två otroliga otursdagar kan man säga.. I måndags fick jag dåliga och väldigt tråkiga besked på danslektionen och igår blev jag avställd ifrån tåget i Kolmården när jag skulle hem. Visst har jag haft tur i oturen och kom hem tidigare eftersom att jag blev hämtad med bil osv osv men ändå. Det tar ju ordentligt på kroppen med stress och allt!

Idag har varit en mycket bättre dag och jag hoppas på att oturen kan vända tillbaka igen. Vi har koncentrationsdagar i skolan, vilket betyder att jag bara har dans och träning inför föreställningarna hela dagarna. Vi började 8.30 idag och slutade med dansen 16.00. Det är massa grejer jag måste sätta, speciellt hoppen i de olika danserna och lärarna är väldigt stränga när det gäller föreställningarna. Det är tufft och stressigt men jag hoppas på att jag sätter det nu!








Kommentarer
Postat av: En plats i solen

usch vad tråkigt med sådan otur :(

2013-12-05 @ 20:50:39
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida