Myzzz med vännerna ♥

Nu är det ju så att Daniel fyllde år i början utav november och ville fira detta med sina bästa vänner så vi bestämde oss för att vara hemma hos mig för att hitta på lite roliga och mysiga saker tillsammans.
Visst, det kändes sjukt konstigt när födelsedagsbarnet kom hem till mig och jag öppnade dörren o gav honom en present men jaa.. Allting måste inte alltid vara som det ska, eller hur? ^^

Jag tänkte att jag skriver lite smått under bilderna jag bombar ut till er så får ni reda på vad som hände!

Enjoy ♥



Eftersom att det är under halloween som vår kära vän fyller år tänkte vi att det blir roligare med en liten utklädnad! Här sminkas Daniel till Harry Potter ;)




Såklart tar man alltid ett gruppfoto! Här har vi hela gänget från vänster.. Nån slags döskalle brutta, en kissekatt, Harry Potter, Frankenstein, Djävulen själv och söta Maria som en riktig bonflikka!!


Det blev paketöppning såklart!



Efter paketöppning blev de en himla massa matlagning och ätande, både huvudrätt och efterrätt!
Det var riktigt mysigt att samla ihop ett gäng för att laga mat osv, verkligen nånting jag rekommenderar :)


När vi plockat ihop och dampat sönder till ONE DIRECTION så kröp vi ner med filtar i soffan för att kolla på skräckis, det blev Grave Encounters för andra gången!


Trötta och sega som fan men ändå höll vi oss upp med spel, flumm och guitar hero!

Det var en minnesvärd helg, tack så mycket mina fina vänner ^^



Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: jaha usch då, jora de e najs :D

2012-11-28 @ 16:51:15
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: benedit ♥

fina bilder!

sv; hihi visst var han :D
ojdå, krya på dig! min dag var bra, vad gör du? :)
kram

2012-11-28 @ 17:18:24
URL: http://moufieeh.blogg.se/
Postat av: Isa

såg mysigt ut:)

Sv: jaa precis:)
de är bara skriva något liksom:) lägga upp nå bild eller tipsa om saker:)
haha jaa de är inte lätt

2012-11-29 @ 12:23:09
URL: http://isajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida