Hundvaktningen

Som ni alla förmodligen har koll på så är jag hundvakt lite då och då åt två jättetrevliga människor!
I stort sett varje gång har jag med mig en vän, antingen Matilla eller också Viktor. Vi kollar på TV och busar med hundisarna o för det lilla besväret får jag betalt. Ett underbart litet extra jobb som jag har!

Till höger på bilden har vi hunden Abby. Om ni bor i Nyköpings/Norrköpingstrakterna har ni nog sett denna "modell" på stora bilder längs motorvägen!


Förra gången jag var där hade en hund precis fått valpar så jag fick gosa med två veckor gamla småttingar också! Så sjuuukt söta ^^



Här är mamma med en utav valparna! ♥



Kommentarer
Postat av: anna

haha samma här ibland så blir de bara massa bilder i veckor i sträck för ja inte har något intressant å skriva

2012-11-28 @ 19:15:46
URL: http://annamarialarssson.blogg.se
Postat av: Malin "Pinkpiercing" Johansson

*svar:* Åh men va skönt för dig! :) Fy fan för att ha magsjuka!! Jag har haft en bra dag hittills ja, du då? :)

2012-11-28 @ 21:12:10
URL: http://pinkpiercing.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida