Super Junior i Paris, bilder ♥

Kör på med lite eftertraktade bilder från mötet med Super Junior i Paris.

HELT SJUKT VARE!!

Orkar dock inte ta allting om igen men kan iaf säga att vi stötte på allihop utom Siwon och Kyuhyun som inte hade landat i Paris ännu :3



Dom första vi såg var Shindong och Eunhyuk, klart vi stalkar dom då och får syn på Donghae som hoppar in i samma bil som dom oxå ._.



Nästa gäng som kom va Sungmin...



...Yesung, Leeteuk och Ryeowook!



När dom skulle byta buss att åka i så stannade Sungmin för ett litet qiucktalk med oss 10 fans som stod där (Jag, Reham, Matilda och typ 7 franska fans) Han tog upp kameran och bad oss dansa och sjunga till "Sorry Sorry" medan han filmade oss :3

Han lär komma ihåg mig... Knallrosa byxor, stod längst fram i mitten och bara glodde och tog kort som om jag var helt retarded medan alla fansen bakom mig gjorde som han sa >.<

Älskar mig själv! ♥



Woop woop, vem är på bild tillsammans med Sungmiiiin? :3



En sak man absolut inte får glömma det är att Sungmin filmade oss även ifrån bussen där han satt! Jag stod och formade händerna som ett hjärta till honom och då ser jag Sungmin kollar på mig, gör en gest så att jag ska vänta o så lägger han ifrån sig sin kamera och gör ett hjärta tillbaka~~~

*Jag dog*



Jag berättar mindre än hälften, men ni får några av de bästa delarna i korta ord iaf :3

Dagen beskrivs som "The best day of my life"~~~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida