Glasögonköp!

Hejj!!
Första dagen i skolan gick jättebra. Efteråt träffade jag glennis och mimsis och tog en tripp på stan med dom, fixade bankkort o sparkonto mm, och det absolut viktigaste.. Glasögon!

Jag har länge behövt glasögon för att jag ser dåligt på långt håll, speciellt jobbigt i skolan o se, ni som har samma problem känner nog till det också.. Men iaf så wentade vi dit och så fick jag hem några bågar o prova :)

Fastnade för de två 'längst fram' på bilden! ♥


Senare kommer bilder på mig i mina två val!
Vill ju höra vad ni tycker också ^^



Kommentarer
Postat av: Jess

Hi Josefine, everything is good. Trying to stick to my New Year's resolutions. :-) excercise, no fried foods, do a DIY every week and a few others. What about you? nice glasses, I ordered a pair by Nicole Miller and cannot wait until they get in. Wearing contacts lens everyday, all day long really makes my eyes hurt. :-(

xx

2012-01-16 @ 00:39:43
URL: http://www.laceandfadedjeans.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida