Hundvaktning, Crossåkande, Streetrace, Nattbad och Skräckfilm i husvagn!

Chacha!!
Iförrgår va det full fart kvällen ut! Först var jag ju som sagt hundvakt i Åby åt fyra små tjejer tillsammans med min nära vän Matilda. Senare åkte vi båda hem åt varsinna håll och jag blev upphämtad utav Mikko för att åka o köra cross. Medan Robin, Mikko och Linus höll på med crossen så gick jag för att lägga mig o sova i Mikkos bil ^^
Tråkigt nog så fick dem inte igång den så det blir åka av en annan dag istället!

Men men jag kom hem och gänget följde med mig hem en stund innan dem åkte vidare in till stan. I samma sekund som dem åkte kom Joel, Jonte och Robban hem till mig.. På kvällen runt typ 11 skulle vi dra och bada i Rinkeby men det blev ändrade planer så fort vi kom utanför dörren hos mig. Det visade sig att det var streetrace lite längre bort i Jönåker så det var ganska självklart att vi drog dit, alla utom Jonte som inte kunde ta sig dit på något sätt. Men väl när vi är där så kommer Robin, Mikko och Linus igen och den här gången har dem med sig Viktor också :)
Det var inte jättemycket drag där borta men ändå riktigt roligt att stå o kolla på!
Efter att alla bilar kört några gånger rörde vi oss till City Gross i stan där allting fortsatte, dock stannade vi bara där i 30-40 minuter sen åkte vi vidare till Donken o senare hem mot Jönåker igen.

När vi kom tillbaka till Jönåker så träffade vi Jonte igen, dock var Viktor tvungen att lämna oss den här gången! Men det tog inte alls lång tid innan vi hade bestämt oss för att hitta på någonting nytt, så badandet i Rinkeby blev bara uppskjutet till nattdopp i iskallt väder istället.

Dagen blev faktiskt bättre än förväntad och riktigt rolig!
Vi avslutade allting med att Robin, Mikko och Linus åkte till stan och Robban, Jonte, Joel och jag stannade kvar i min husvagn för att kolla på skräckis o sova :)
Vi fick dra ner rullgarninerna och sätta en jacka vid luftgrejen i taket för att det skulle bli mörkt, för när vi var på plats igen var klockan över 7 på morgonen x)



Kommentarer
Postat av: Nathalie :)

sv: åhh tack så mycket! :D min sommar har varit grym pga min systers häst, din då? :) kram!

2012-08-14 @ 19:10:47
URL: http://nathalieodhe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida