Förra lördagen såg ut såhär!

Jag är helt otrolig, har inte hunnit blogga om vad jag gjorde i helgen ens!
Det är fredag nu igen ju ;o


I Lördags förra veckan så åkte jag Glenn och Pekka till Stockholm och gick på Kista gallerian.
Inte första gången jag är där, men man hittar ju ändå ingenting, haha!



Jag glömde min plånbok hemma innan vi åkte på morgonen, retarded som jag är!
Så jag va inte speciellt sugen på att gå runt och kolla. Var inte ens sugen på att kolla på New Yorker. Och då är det illa asså O_O

Iaf så köpte min underbaraste ett linne till mig där!
Tack finis ♥



Lite senare så käkade vi o för mig blev det... SUSHI! :D
Inte så konstigt kanske!
Jag glömde ta kort på maten så de blev en bild på märket på tallriken ist!



Lite senare på dagen så åkte vi till BilTema så att Glenn kunde köpa nån avgasgrej till bilen. Fatta inte riktigt och bryr mig inte speciellt ;p
Vi va på NetOnNet i all fart innan å då köpte både Pekka och Glenn grejs till mobilen :)

Det var typ den dagen de!
Sist men inte minst så åkte vi såklart hem, stanna på en mack o köpte kaffe o drog ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida