Övernattning på jobb!

Eeh, jaa...
Såhär kan det gå om man inte kan klara sig en enda natt utan sin pojkvän!

Neråå, men min kille har precis börjar jobba skift och denna vecka kör han natt.
Det har varit sjukt svårt att vara ifrån honom bara två nätter i rad så den tredje natten följde jag med honom till jobbet och sov i hans bil!
Det var faktiskt riktigt mysigt och jag var jättepigg i skolan idag, ovanligt pigg! Så det är ju bra! :)
Inatt är jag hemma hos honom och ska sova iaf, och de är ju ännu bättre, bara att ja får krama om kudden ist för min älskling ♥



Med en onepiece, en filt som lakan, ett tjockt duntäcke och två kuddar så va de riktigt varmt och mysigt i bilen!



Kommentarer
Postat av: Glenn

vad sött du var som gjorde de älskling :) gud vad du är underbar. <333 du skulle bara veta hur mycket jag tycker om dig Bebiz!!!<3333 jag älskar dig jätte mycket glöm aldrig de . puss på dig :)<333 vi ses snart när du kommer hem från stockholm hjärtat<33333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida