Livfylld dag!

Jag hängde med Reham och Matilda upp till Stockholm i Lördags för att vara med i denna Kpop Flash mob som det talats om i två tre månader nu! Kom dit typ halv 10 och var ute sedan dess och tränade på dansen. Jag har aldrig sett danserna förut och det var en 10 minuters dans man skulle kunna! Jag hoppade dock in när det gått 3 minuter.
Men eftersom att det var endel låtar jag inte ens hört så var det riktigt svårt att lära sig allting när det var över 100 pers som var med och tränade, och när det väl var dags var vi ännu fler!

Kan ju bara säga att det var riktigt roligt där uppe och att man gärna vill vara med en gång till, men nästa gång mer förberedd! ;)

Här kommer några videor från igår!



När vi övade i Kungsträdgården!




Påväg mot plattan! ;)




Och sist men inte minst, själva Flash Moben ;)
Denna gången (andra gången) så var jag inte med, filmade bara!



Tyckte att det var kul att så många var med och ställde upp, pratade med några från helt andra städer som, Västerås och Eskilstuna också, grymt! :)




Kommentarer
Postat av: johanna owens

frågestund på bloggen, ställ gärna en fråga, skulle uppskattas mycket !

http://johannaulrikaa.blogg.se/2011/october/fragestund.html#comment

2011-10-23 @ 19:21:53
URL: http://johannaulrikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida