Love is the best thing you can find!



Vakna bredvid min sötnos idag igen (a'



gjorde oss i ordning och träffa roger vid handlarn här ute mitt i ingenstans
stack till stan i bilen o gick runt lite, fanns inte ett piss att göra så vi hämta upp alex och drog till arnö
cruising mitt i skogen har ni aldrig provat va?
åkte till strandstugeviken o tänkte ta ett bad.. lite för kallt så vi gick en promenad ist
efter de körde vi mot affären och sen till mcdonalds för att ta nåt att käka
ååå vidare hem mot mig
vi åkte till rinkeby, grabbarna rökte vattenpipa och hosta som fään xd
liite kul va de ändå idag
alex o roger åkte hem runt 4 o sen dess har ja o älsklingen bara tagit det lugnt
nu ska vi in till tvn o kolla lite på körslaget med mina päääron :)
får se om jag bloggar mer sen

puuuussss ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida