JRamos

Lär mig mod, lär mig dansa.
Lär mig flyga, lär mig chansa.
Lär mig älska, lär mig glömma.
Lär mig önska, lär mig drömma.
Se mig springa, se mig vinna.
Se mig skrika, se mig brinna.
Se mig leva, se mig skina.
Se mig dö, se mig grina.
Känn mig nära, känn mig snabbt.
Känn mig väl, känn mig knappt.
Känn mig skratta, känn mig le.
Känn mig falla, känn mig be.
Ta mig nu, ta mig ut.
Ta mig evigt, ta mig slut.
Ta mig alltid, ta mig ensam.
Ta mig hem, ta mig långsam.
Hör mig viska, hör mig ryta.
Hör mig hålla, hör mig bryta.
Hör mig tyst, hör mig fort.
Hör mig tiga, hör mig stort.
Finn mig aldrig, finn mig sist.
Finn mig sårad, finn mig trist.
Finn mig ärrad, finn mig bruten.
Finn mig härdad, finn mig sluten.
Ge mig kärlek, ge mig liv.
Ge mig hopp, ge mig kliv.
Ge mig världen, ge mig natten.
Ge mig rymden, ge mig skratten.
Låt mig glöda, låt mig stråla.
Låt mig skriva, låt mig måla.
Låt mig häpna, låt mig chocka.
Låt mig charma, låt mig krocka.
Få mig gråta, få mig känna.
Få mig varm, få mig bränna.
Få mig stark, få mig ängslig.
Få mig vacker, få mig mänsklig.
Lär mig mod, lär mig dansa.
Lär mig flyga, lär mig chansa.
Lär mig älska, lär mig glömma.
Lär mig önska, lär mig drömma.

Se mig springa, se mig vinna.
Se mig skrika, se mig brinna.
Se mig leva, se mig skina.
Se mig dö, se mig grina.

Känn mig nära, känn mig snabbt.
Känn mig väl, känn mig knappt.
Känn mig skratta, känn mig le.
Känn mig falla, känn mig be.

Ta mig nu, ta mig ut.
Ta mig evigt, ta mig slut.
Ta mig alltid, ta mig ensam.
Ta mig hem, ta mig långsam.

Hör mig viska, hör mig ryta.
Hör mig hålla, hör mig bryta.
Hör mig tyst, hör mig fort.
Hör mig tiga, hör mig stort.

Finn mig aldrig, finn mig sist.
Finn mig sårad, finn mig trist.
Finn mig ärrad, finn mig bruten.
Finn mig härdad, finn mig sluten.

Ge mig kärlek, ge mig liv.
Ge mig hopp, ge mig kliv.
Ge mig världen, ge mig natten.
Ge mig rymden, ge mig skratten.

Låt mig glöda, låt mig stråla.
Låt mig skriva, låt mig måla.
Låt mig häpna, låt mig chocka.
Låt mig charma, låt mig krocka.

Få mig gråta, få mig känna.
Få mig varm, få mig bränna.
Få mig stark, få mig ängslig.
Få mig vacker, få mig mänsklig.

JRamos



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida