Typ godmorgon!



Jag ringde nyss min farmor och pratade om 'jobb'.. Ska gå upp halv sex på Torsdag för att bli hämtad runt 7 :s
Jag är inte gjord för sånt här på mitt sommarlov!! Ska hjälpa till och jobba lite och försöka tjäna lite pengar hos min pappas mormor! Ojojoj... Får se hur det går!

Just nu sitter jag med morgon frilla o nada smink o filosoferar..
Har inte snackat på hela dagen heller så Glenn kommer nog bli chockad över hur jag låter när han kommer hem!

Imorgon dårå! Så blir de att åka till Jogersö med Lucylucy! Får se hur kallt det är i vattnet, men mitt tvång för dagen är iaf att jag måste doppa mig! Jag drar i Lucy om de är så ^^



Kommentarer
Postat av: emelie

SV: Ingen reklam på min blogg tack :)

2011-07-12 @ 22:27:29
URL: http://accordingtoemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida