Natti natti mina små bloggläsare! ♥

Idag har ja och min finaste glenn åkt tsm med min pappa och kollat på glenns nya bil!
Han köpte den nämligen igår ;) Pruta 2000 också, skit bra! Stolt över min lilla kille nu asså!
Han kan verkligen inte släppa tankarna från bilen nu, han är nykär :/ Ja glöms bort!!!
Men ja älskar han ändå ^^ ♥




Förövrigt har vi bara snackat som tusan med mina föräldrar om hur jävla underbart dom haft de utomlands ;o
Avis på vilka pepparkakisar dom är nu, ja är typ ett lik jämnfört! Ska försöka ge igen som ja aldrig kommer lyckas med, men jaa, får väl försöka! Haha!
Till saken.. Jag har tagit de cool lugnt idag, o de har varit jätteskönt! Fått och gett helkroppsmassage idag också!
Hihi men nu ska ja krypa ner i sängen o fortsätta med mitt efterlängtade Prison Break ännu en gång!

Natti natti mina små bloggläsare! ♥




Kommentarer
Postat av: Älsklingen

ja helkroppsmassage var jätte skönt:) <333 nej då sötis jag glömmer aldrig bort min sötis . tänk va kul att åka bil sen :) god natt sötis ses i sängen snart :) hehehe

2011-07-27 @ 01:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida