Gryyyymt!!



Som sagt så har jag haft mycket för mig och har inte mycket tid till att blogga denna typ vecka!
Blir att gå på bio ikväll och sova hos Cia.. Igår va vi hos Glenn och hjälpte till med huset igen (kommer mer om det + bilder) och imorn är vi i stan ett tag! Och så får man inte glömma att jag och min kära farmor har en 'överraskning' till glenn på fredag! Dåå bloggar jag förmodligen ingenting! Men ska försöka så gott jag kan. Och kämpar med att få igång bloggen på mobilen men lyckas inte!
Inte någon som vet hur man gör? Lägg en kommentar isf, vore jätte snäll! :))

Puss&kram, nu ska vi grilla hamburgare ;)))



Kommentarer
Postat av: meron

fin blogg :)

2011-07-21 @ 12:47:19
URL: http://mmitiku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida