Godmorgon 05.50

Yeah, nu sitter man här i 'jobbkläder' och väntar på min farmor!
Usch för att ja måste upp så jävla tidigt... Men de är ju så med gamlingar. Känner mig inte speciellt trött iaf, har bara skit ont i hela kroppen från gårdagens bränna och nattens slagsmål med min pojkvän som tar upp hela sängen! Hoppas verkligen inte att det är sol idag!

Nae, tror jag ska krypa ner i sängen tillsålänge!
Förövrigt så är det ju 5 månader med mig o min älskling idag, så det ska firas denna jobbartorsdag också (y' ♥




Den apan vill jag vara just nuuu!!!!



Kommentarer
Postat av: M *

- hoppas du får en bra dag :)!

2011-07-14 @ 14:50:38
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida