Viktig info!

Jag har lite panik just nu när det gäller bloggandet. Min dator har nämligen lagt av och jag är inte hemma så ofta utan min pojkvän, så inte alls så ofta som jag kan låna hans dator som också står här tyvärr..
Snart åker hans datorn tillbaka hem till honom också så ännu mindre bloggande om jag inte kan lyckas fixa någon som kan det här med datorer!
Har inte kommit underfund med hur man bloggar från sin mobil heller :o

Såklart så sjunker sidvisningarna och jag får lite ångest!
Det har varit fel på datorn ett tag, men vill inte lämna ifrån mig den innan jag fått ut alla bilder därifrån till skivor så dom inte försvinner sen.
Tyvärr så har jag en del bilder kvar och det går inte att få på datorn.. HELP!

Ni får typ helt enkelt stå ut med en Inte-Så-Uppdaterande-Blogg ett tag.
Men snälla kom in och kolla då och då, har verkligen ångest när jag ser mina sidvisningar sjunka!

Ska försöka uppdatera så fort jag kan!!
Puss och Kram på Er Så länge





Kommentarer
Postat av: hanna

SV: imorgon ska jag bowla med mina nya vänner & på fredag ska jag fika med mina gamla vänner, annars inget speciellt :D

själv då? :D kram!

2011-08-29 @ 19:56:57
URL: http://haannalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida