Snabba ord

Förlåt för igår! Inget inlägg alls ;o
Jag sover hos min kille typ i veckan + att det är skola så hinner lixom inte åka hem imellan!
Igår träffade ja en kompis på Arnö, så de va nice. Å idag hade vi en lektion, företagsekonomi, fick typ göra någon budget grej sen slutade vi efter en timme! (a'
As skönt juee, gick på stan sen med två i nya klassen då, Hanna och Erica :)
Och typ nu sitter jag här..
Dagen i korta ord, ska skynda mig att lägga in bilder från mobilen nu innan batteriet dör, har laddaren hos Glenn!

Pjuss&Kjaaam ♥



Kommentarer
Postat av: XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ

haha gullunge, klart jag har saknat dig. ;) allt bra eller? :) kram

2011-08-26 @ 15:54:22
URL: http://xtio.nu
Postat av: XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ

tyvärr gummsan så kan ajg inte gå ut med det. du får vänta och se vem jag är. :) kramar

2011-08-26 @ 16:05:55
URL: http://xtio.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida