Tokio Hotel i Stockholm!!!

Ojojoj, världens bästa dag upplevd!! Det va en sjukt bra konsert! Helt otroligt!!! Och jag å Matilda hade skit bra platser (y' trodde vi skulle va längre från scenen, men vi hade bästa sittplatserna man kunde ha! Sektionen närmst scenen så jag är nöjd! (a'
Fyfan, kan säga att jag *dog* när Tom va på våran sida och spelade.. De bästa va när han stod vid oss och vinkade och skratta hur länge som helst. Jag skrek så jag tappa rösten! O.O Men iaf så vare skiit bra!! VILL TILLBAKA!! Bilder på konserten kommer ;)



Kommentarer
Postat av: Skit i det du

Om det är sant att det var du som filmade kenza är du ett riktigt integritetskränkande pucko. Vill du att en främling filmar dig????

2010-03-05 @ 17:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida