Photoshoot ute ;)

Heejj! Jag å Elsa gick lååångsamt hem till henne efter gitarren idag. Vi stannade typ överallt och fota.. En rolig ställning för min mobil va ju där vi tog dom första bilderna.. De va så mörkt att man inte såg oss. Vi hittade en gatulampa och nedanför vare en stor snöhög.. Så vi la Elsas gitarrväska på snöhögen och ställde mobilen på.. De kom inte in liite snö i mina skor när jag gick och satte på självutlösare och tog nya bilder heller. + att man skönk ner enda till knäna i snön xD Blött och kallt säger jag bara. ;) Dom andra bilderna va lättare att ta.. De blev ingen mer självutlösare efter de där failade försöket ^^




Kommentarer
Postat av: emelie

hähäh jag känner jobbig jävel :D

HAHAHA!

2010-03-09 @ 21:51:23
URL: http://eeemelie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida