Nu sitter jag har igen :)

Chacha bloggen! :D
Nu sitter jag har pa hotellet igen och tankte blogga liite! (a'
Saknar alla sjuuukt mkt och hoppas att ni inte glommer bort mej! Jag mar inte riktigt bra. Ar trott och fryser fast jag ar kokhet.. ^* Men kan bero pa att vi solade mkt idag. Alldeles rod och varm ar ja.
Aja, idag var det mest sola och bada. Farmor och Bibbi korde lite vattengympa medans jag simma runt lite.
Efter de at vi lunch, vi har gatt runt ett tag har i Funchal´s utkant. Kollat lite vad som finns och sant ^^
Ja har skoskav och ar helt brand. Men de ar anda kul att vara har!
Har lite svart att koppla av. Vet inte varfor. Vill nog ha mer koll pa er dar hemma..
Nu har vi precis kommit ifran en italiensk restaurang och vi alla ar proppmatta! Nu ska vi nog ga ner pa rummet och ta de lugnt!

Hejjhopp, sov sa gott!! ;p

Och Elsa.. Om du laser de har.
I need to talk to ya 2!






Har far ni bilder pa en liiiten bit av hotellet vi bor pa ;)
Har tagit bilderna fran google, men de ar iaf roligare an inget alls!

Kraaaaam<3




Kommentarer
Postat av: Mamma & pappa!

Skruttis där.... ta´t luugnt med solandet! Inte roligt när man bränner sig första dagen!! Hoppas du mår bättre i morgon nu!!!! Härligt med solen o badandet... alla här hemma är SÅÅÅÅ avis på dig/er!!Tänker på dig varje dag!! Glad så glad när du skriver några rader här så man vet att du har det.. bränt och bra!? S

Hotellet ser jättefint ut och vi LÄNGTAR efter att få se massa kort o höra varenda lite berättelse när du kommer hem!

-Men.. vattengympa? Har dom inte semester?? fniss

Kram på dig och hälsa dom andra!!!!! Pappa hälsar massor här och vi har det bra!!! Kramisar från oss! <3 Love u !!!

2010-03-31 @ 23:39:07
Postat av: elsa

hur ska vi kunna prata med varandra x) <33

2010-04-01 @ 21:21:09
URL: http://iimagine.blogg.se/
Postat av: Viktoria ♥

Åh så vackert! :D



sv: yes , det är fint med mig, själv? :)

2010-04-02 @ 19:00:21
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: WC

Varför njuter du inte av semestern när du väl är ledig? Varför du inte kan koppla av är kanske för att du är beroende av att blogga hela tiden. (Okej, nu låter jag som min mamma men ändå.)

2010-04-04 @ 02:34:42
URL: http://williamclemente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida