Italien

Ganska chill dag i skolan faktiskt. Me <3 Torsdagar. Vet dock inte varför ;)
På Hkk så gjorde vi italiensk bufé och efterrätt! Jag och Roberta gjorde en efterrätt som jag aldrig kommer ihåg namnet på. Dra-upp-mej betyder de iaf på svenska ;)

Maten på bilden ser inte så god ut. Ja tog kort på allt utom de godaste märkte jag sen >.<

Pasta sallad
Pasta med aubergine
Pasta å köttfärs..
nåt
Pizza
Nåt bröd
Bär med river vit choklad över
Dra-Upp-Mig.. Kex doppad i kaffe och nån ÄggOchOst sak över.. Inte favoriten ;s


Men ååh.. fucking bilden på maten går inte att föra över................


De fick bli en slumpbild.. Jag och Elsas syrra Alma i typ förrgår ;)



Kommentarer
Postat av: elsa

tiramisu is the name :D<3

2010-03-26 @ 15:40:15
URL: http://iimagine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida