Filmkväll/dag hos Sanna

Shullu!!!
Igår vare filmkväll/dag hos Sanna. De börja 3 och sluta runt 7 halv 8 så!
Jag typ virra omkring as länge innan jag hitta till Sanna. Hon fick komma och möta mej för ja hade gått av en bussplats för tidigt. Jag kom ändå först så de va ju inte bråttom iaf xD

Vi valde filmer.. Den ena hette typ Pans Labyrint... Efter den blev de Dreamcatcher. Ja tyckte inte ngn av filmerna va speciellt bra! Tycker inte sånna filmer är bra.. När aliens kommer och tar över världens lixx ;s overkligt? Ja gillar mer psykiskt läskiga filmer om de ska va skräck asså!

Iaf så vare skit ruligt hos Sanna! Moffa chips å dipp :D Och jag är paparazzi som vanligt dåe ;)





Matilda, Lucy, Sanna, Evelin å Robbie ;) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida