Backstage pass, photoshoot

Nu har vårat första photoshoot varit!
Jag, Matilda och Lucy är modeller för Sanna, som är privatfotograf :)
Åkte ut till Aspa vid två idag, åkte därifrån runt halv åtta och jag kom hem typ nio Oo

Iaf.. Satte igång på en gång med att styla oss! Sen vare bara till att gå in i studiorummet och bli fotograferad!
Va ute lite och fotograferades också.
När vi va inne efteråt och kollade igenom vilka bilder vi skulle ha kvar så börja de spöregna.
Så aa, gissa om vi gick ut i spöregnet och blev plåtade ;)
Jag ställde mej under en stupränna och blev inte liite blöt!
Skit kul men kallt sen när man kom in igen.

Bilder från vårat photoshoot kommer när dom är redigerade och jag fått dom :)
Inte alla.. ;O Vi tog sammanlagt över 1000 bilder. Och vi har ungefär hälften kvar som blev bra.

Iaf så kommer lite 'backstage/behind the scenes?' bilder nu! Haha ^^

Lucylucy blir sminkad

POSE!!!

Efter hennes första shoot ;)

Liite skakig??

Lite ute innan regnet..

Lucy leker fotograf för fem minuter.. Utan minneskort x)

Sitter och kollar hur bilderna blev och väljer ut nåra!

Kul hade vi iaf ;)

Matilda ^^

Avslutar med en finish bildish på mich och lucish :)

Skit rolig dag!

Tack tjejer ;*




Kommentarer
Postat av: elsa

fan vad kul, jag vill oxå! :'(

haha, vi måste äta upp våra kakor snart btw ;) <3

2010-06-21 @ 13:11:39
URL: http://iimagine.blogg.se/
Postat av: tove

jo det är bara bra.. kom hem från gymmet för ett tag sen..

vad har du själv för dig?

2010-06-21 @ 21:38:39
URL: http://prinsessantove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida