Gör som jag, tjäna pengar på din blogg! ;D

Vill du tjäna pengar på din blogg som jag gör?
Gå in på TradeDoubler-reklamen nedan och registrera dej!
Börja ansöka till reklamer som passar din blogg och så fort du blivit godkänd äre bara att börja göra reklam för det och lägga ut annonser på din blogg! Inte alls svårt och så äre såklart gratis också.

Om du undrar nånting om TradeDoubler så äre bara att fråga mej.
Jag svarar gärna på dom frågor jag kan svara på.

Klicka bara på reklamen för att komma in på sidan! ;*




Kommentarer
Postat av: ebba

hur mycke tjänar man? :)

2010-07-31 @ 23:00:38
URL: http://ebbamarias.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur mycket tjänar du ?

2010-08-01 @ 21:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida