TÄVLING!! ;*

Sho alla JBfans!! :D

Jag tänkte starta en liten tävling här på min blogg!
Vad man vinner?
Jo, de kan du ju gissa ;) Nämen, man vinner posters med Jonas Brothers!
Hur många och sånt beror helt på hur många som deltar i tävlingen.. Kan bli från 5 upp till 20 posters. Jag kommer att utse en 1:a och en 2:a!
Om du vill va med och tävla ska du kommentera i det här inlägget och bara skriva en motivering till varför just du vill vinna, inte så svårt va!? ;)

Tvälingen pågår till mitten av Februari!

Lycka Till :) <3






Kommentarer
Postat av: malin

haha nej, de stå ju att man inte behöver göra det :D

2010-01-08 @ 21:21:56
URL: http://malin.full.nu
Postat av: amanda

Jag vill vinna för att.

Dom betyder otroligt mycket för mig, dock för många andra med.

Upptäckte dom för inte så länge sedan försöker täcka näsan hela mitt rum med dom.

Har inte så mycket bilder på dom..

och jag gillar joe otroligt mycket.

2010-01-08 @ 22:13:13
Postat av: saraah (:

hej! ^^

jag vill vinna för att jag är ett stort fan av JB och dina posters är grymt snygga. Jag skulle behöve fler posters till mitt rum och eftersom jag snart gillat dom i typ 3-4 år och bara fått ihop till 80 posters så skulle det vara kul och vinna nåra ^^

Är väääldigt dålig på att förklara saker och ting, men ah. heh, awesome blogg btw!:)

2010-01-08 @ 22:16:03
URL: http://teeenagedirtbag.blogg.se/
Postat av: Märta

Hej, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva..

Ska man skriva att man gillar din blogg?:)



Jag tyckr det låter lite som att man snackar för mkt om sig själv "jag tycker att jag borde vinna..blaha" så..Hmm :S

Men att vinna vore sååå cooolt, vinner sällan sur

Och när man vinne en JB poster eller flera, så kan det ju inte bli bättre. :)



Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt..

Wow detta vart skumt :S



Jag Älskar Jonas Brothers. Det knske räker så? haha :)

2010-01-08 @ 22:17:50
Postat av: Mandy (JosephJonas @ BDB)

Varför jag borde vinna? Ja, först av allt, roligt att vara med i tävlingar? Jag gillar att vinna saker. ;)



Jag kan ärligt säga med hela mitt hjärta att JB betyder mer än något i denna värld. Dom är det som håller mig vid liv, som får mig på gott humör när jag är nere. Dom är som mina änglar och hjältar. Jag älskar exakt allt med dom, på grund av att dom är så generösa, snälla, down to earth, underbara, söta och roliga. Sättet dom skrattar och ler är det vackraste jag sätt. Jag har varit ett fan i cirka 2 år, eller exakt 2 år denna sommarn och det har varit dem bästa 2 åren av mitt liv. Jag ahr förlorat tusen med vänner på grund av dom och jag kan säga att dom ÄR värt det. Jag bryr mig inte ett dugg om dom jag förlorat; för jag vet att jag alltid kommer ha JB kvar. Allt jag önskar mig i en vän just nu är någon som kan acceptera att jag gilalr dom, jag KOMMER prata om dom och att dom inte säger att dom suger och att dom snackar skit om dom med mig, för då säger jag bara hejdå. Haha. lång förklaring? Jag kan inte beskriva med ord, meningar eller siffror hur mycket jag älskar dem eller hur mycket dom betyder för mig. :) Jag kan skriva flera sidor om hur mycket jag älskar dem, men det skulle ända inte vara nog. Såklart ääääälskar jag låtarna, exakt alla låtar dom skrivit finns i mitt hjärta. Eftersom jag kan relate till 99% av alla låtarna. :D Utseendet är nog det minsta jag bryr mig om; men folk FÖRVÄNTAR sig att jag bara bryr mig om deras utseende. Men det bryr jag mig nog inte ett dugg om, sure, jag skulle ljuga om jag sa att jag sätt bättre, för dom är det finaste/snyggaste/hetaste/gulligaste/sötaste jag sätt, i mitt liv. Men jag bryr mig mer om andra saker.



Hm, världens längsta förklaring? Haha. xD

2010-01-08 @ 22:35:01
Postat av: Anny

Jag älskar Jonas brothers och jag har typ inga och jag är 12 år och kommer inte att få några av mina föreldrar kommer jag inta att få några, dom är bäst och jag har ingen skiva elr nått:(:/

2010-01-08 @ 22:49:55
Postat av: Linette^^ <3(NicksGirl)

Hej, jag är så dålig på att motivera eller vad det nu heter. Men ska försöka så gott jag kan. :)



Jag har inte gillat JB så länge kanske sen i augusti typ. jag har bara en A4 posters av JB som jag inte vet vart den är just nu. För mig är det JB 24/7. :) Typ<33

Jag har ingen tröja av dom eller nånting så det är tråkigt.



+ Att jag älskar din blogg<3333333333



kram<3

2010-01-08 @ 22:50:17
Postat av: Tezz(GustavFurImmer@bdb)

Heej jag vill först säga att jag suger på att förklara men jag ska försöka



Jag har varit ett JB fan i två år och det har varit dom två bästa åren i mitt liv :D<3 dom Betyder skit mycket för mej och jag har inte så många poster med dom för jag får inte köpa på nätet av mamma -.- men ändå Jonas Brothers betyder världen för mig dom och Tokio Hotel har gjort en stor förändring i mitt liv och det är jag dom evit Tacksamma för och jag vill jättegärna vinna xD<3



Kram Tezz



2010-01-08 @ 23:16:21
URL: http://GustavFurimmer.blogg,se
Postat av: Evelina (mrsdanger4ever)

Hellu, jag är sämst på o motivera mig, men jag klarar det nog. Haha xD



Jonas Brothers, dom är kärlek för mig, dom kan få mig att skratta, gråta, få mig på bra humör, ja dom är liksom världens härligaste personer, och världens mest omtänksamma, som bryr sig om sjuka barn och så :)

Deras humor, deras personligheter, deras skratt, deras röster, lyser upp en dålig dag för mig.



Och jag bryr mig liksom inte om deras utseenden, det är bara ett + att dom är så jäkla snygga (: (a)



Och jag är liksom sån, jag kan vara glad för deras skull, ledsen för deras skull, när Kev gifte sig, jag var såå glad för honom t.ex. Och sen när Joe blev dumpad av Camilla och grät lite halft när dom uppträdde, blev jag ledsen, och när Nick sjunger A Little Bit Longer t.ex, känslorna bara väller fram.

Jag älskar dom.



Och sen skulle det inte skada med lite fler postrar på dom (a) haha bra avslut där! :')

2010-01-08 @ 23:27:17
Postat av: Isa P

Hello there!



Varför jag vill vinna?

Not so strange , cause vem vill inte ha fler posters med världens underbaraste bröder? :)

Jag ser också att du har flera som inte jag äger så det skulle inte sitta så fel att få ta del av lite nya.



Jag orkar inte med fjäsk och världens långaste kommentarer som de flesta har gjort, så jag hoppas verkligen att detta duger.



Puss



Isa P

2010-01-08 @ 23:34:53
URL: http://isaponturo.blogg.se/
Postat av: Anna | Heeneley

sv: oj, vrf jag ska vinna? :o det var jättesvårt men jag tror att jag vill för att jag älskar dem alla tre och jag vill ha så många postrar som möjligt. Dem flesta postrarna jag har är från glittertidningarna men jag har inte så många av dem.

Jag ska vinna för jag vill verkligen vinna :( jag har svårt för att motivera varför jag ska vinna men jag hoppas di fattar vad jag menar :)



kram på dig

2010-01-08 @ 23:37:10
URL: http://heeneley.blogg.se/
Postat av: malin

hihi okei:D

2010-01-09 @ 12:21:59
URL: http://malin.full.nu
Postat av: Lena

HAhah Tjoooho :D

Jag vill vinna för att jag ÄLSKAR Jonas Brothers. och jag vill fylla mitt rum med posters :') Just nu har jag bara porsters på mina garderober och har fortfarande tre väggar kvar att fylla !



Jonas brohers ÄGER!<3

2010-01-09 @ 12:45:45
URL: http://leeenaaas.blogg.se/
Postat av: emelie

Jag tycker att jag borde vinna den här tävlingen eftersom jag verkligen verkligen vill vinna!

Jag är inte den bästa på att motivera vf jag ska vinna lixom?

Men jag tror du vet , jag vet och alla i min närhet vet att jonas brothers är mitt allt!

Dem första jag tänker på på morgonen när jag vaknar och dem sista jag tänker på när jag sover.

Dem är som en dröm medans jag är vaken , som en saga , helt underbarta och fantastiska!

jag älskar dem mest av allt :D

Och du och jag är ju asbra vänner , jah älskar dej oxå , så du känner mej ju asbra och typ kan allt om mej , vet allt om mej och sånt , så jag tror du förstår mej när jag säger hur mycket jag vill vinna.

Så jag hoppas jag vinner nu , ha det asbra :)

Puss:D //em :)

2010-01-09 @ 15:22:35
URL: http://eeemelie.webblogg.se/
Postat av: Emma

jag vill vinna för att jag har inte så många jonas brothers posters mer jag vet ju inte var dom är mer och jag vill också vinna för att jag älskar jonas brothers mer än beskrivligt(stavning)

2010-01-09 @ 16:11:28
Postat av: <3

Hej! Jag vill vinna eftersom jag har älskat the jonas brothers jättelänge, i flera år. Jag kommer till och med dagen när jag började gilla Jonas brothers. Jag var i USA, och tittade på Disney Chanel sen kom det en video där the Jonas brothers sjöng "i wanna know you" och jag tyckte dem var jättesöta (speciellt Nick) och att dem sjöng sjukt bra! Efter det har jag varit helt JB galen! Jag har till och med en blogg om dem, och några andra. Jag älskar den skit mycket och om jag skulle vinna skulle det betyda sjuukktt mycket. Jag tycker verkligen att jag förkännar att vinna detta eftersom jag är ett väldigt stort JB fan. Jag kan inte säga att jag är det största efterosm jag känner inte alla Jonas brothers fans men jag kan säga att jag verkligen är en av dem största i alla fall. Om jag skulle träffa dem skulle jag svimma och gråta, haha! Och om jag vann affischer på dem skulle jag hoppa på min säng och skrika och sjunga någon JB sång:)



Och det som gör mig annorlunda än alla andra fans är att jag gillar dem inte bara för att dem är jättesöta och fina (dem är det) men dem är också talangfulla, och folk glömmer det ibland. Jag har sett många fans som säger "OMG dem är skit söta!!" Men dem är inte bara det dem har också talang och folk borde fokusera mer på talangen än sötheten. Men det betyder inte att dem är fula för dem är överdrivet söta!<3



Och en annan annledning för att jag ska vinna är att jag ÄLSKAR deras låtar så mycket!! Mina favorit Jonas brothers låtar är - Burnin up, fly with me, when you look me in the eyes och många fler! Hehe, väldigt svårt att välja:P Jag och min bästis älskar dem och vi brukar alltid träffas och snacka massa JB, HAHA. Jag är verkligen obsessed! Nick är sötast tycker jag eftersom han bara är det! Haha, men hans ögon är helt...sjukt fina asso! Och han är bara för söt!!



Okej nu bablar jag bara på men om jag vinner kommer jag bli överdrivet glad! Snälla, jag vill verkligen vinna!<3;)

Om jag nu vinner kan du kontakta mig via min blogg: www.seldemi.blogg.se Jag väntar;)<3

2010-01-09 @ 22:13:16
URL: http://seldemi.blogg.se/
Postat av: hanna

Jag vill vinna för att JB är verkligen en stor, stor del av mig & jag älskar att kunna se dom där på väggarna, hehe :DD

Jag är riktigt obsessed med att samla posters, och jag ser (som många andra) att du har en massa posters jag inte har - och att dom skulle passa utmärkt på mina vägga, haha :P



och jag fyllde år igår, så det skulle va en jättebra present (i efterskott) haha :)



Jaja, nu återstår det bara att se fall man vinner, vilket jag inte tror att jag gör för jag vinner aldrig xD HAHAHAA :D



ha de bra / hanna

2010-01-10 @ 10:31:59
URL: http://dreamonbaby.blogg.se/
Postat av: hanna

jag vill vara med och tävla för det äär kul

och jag vill vinna men inte ha några posters hahah XD Jag vill få priset : vi måste göra nånting snart"

2010-01-10 @ 15:47:57
URL: http://hhannaeriksson.blogspot.com
Postat av: Matilda

Vrf just jag ska vinna?

Jag älskar Jonas Brothers och skulle bli så glad om jag vann, det finns inte egentligen så mycke att säga mer än att dom är bäst. I LOVE THEM!



PS: Säger som Isa, jag tänker inte fjäska.



Xoxo Matilda

2010-01-11 @ 17:54:56
URL: http://ateeenagersdiary.blogg.se/
Postat av: eemmayouknow

haha jag har träffat jonasbrothers :D

2010-01-11 @ 20:11:29
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: W

Hej Jag Heter Wictoria! :D



Frågan är varför ska just jag vinna? det är en väldigt svår fråga, jag tycker inte att jag är bättre eller något annat än dom andra tjejerna/killarna som vill vinna. Men varför skulle just jag vinna? Hm.. fortfarande ingen aning, men jag ska ju säga att jag så klart skulle vara myckt glad om jag fick och skulle vinna, älskar ju Jonas Brothers och skulle ju gärna vilja ha fler posters med dom. Jag har några posters med Jonas Brothers i mitt rum men jag skulle så klart villja ha fleram min moder har sagt hon inte gillar att jag köper posters för att det är onödigt men hon förstår inte mig, och det är därför jag försöker hitta tävlingar som man kan vinna, som i den här Jonas Brothers Posters. Jag har ett sne tak i mitt rum och jag har bara en postr på den, skulle verkligen villja ha flera så att jag kan täcka taket av mina idoler och drömma mig bort när jag ligger i sängen :)

Jag tycker att du har väldigt fina posters med dom.



Jag ser på din design att du gillar Tokio Hotel,jag gillade dom med för ett par år sen, haha var värdta freaket hade MASSA posters med dom, men jag slutade gillade dom :)



kram

2010-01-11 @ 23:35:25
URL: http://josephjonas.blogg.se/
Postat av: Josefine

Heej, jag heter Josefine



Jag vill vinna för jag är stort jb fan och jag har varit det sedan dem började sin grupp.

Jag vet, hur fick du veta att dem fanns om du bor i Sverige så tidigt?? Jag har kontakter.

Jag har aldrig ändrat musik typ och jag har väldigt lite posters för jag har mina pengar oftast till annat roligt med mina vänner men jag är ju ett jätte, jätte stort fan.

Har cirka bara 3 små posters här hemma i mitt stora rum och jag längtar efter fler.



Jag har träffat jb cirka 9 gånger och snackat med dem, iallafall Joe fast det var 2 år sedan.

Jag är 13 år och lever min dröm med jb musik hela dagarna, i skolan och överallt.



Ja, det finns inte så mycket att berätta om varför jag just vill vinna, jag har alltid önskat mig jb posters i julklapp, födelsedags present men har aldrig fått någon, bara 1!



Dem andra 2 har jag köpt.



Så "Jag heter Josefine och är 13 år, bor i en liten stad utanför Göteborg och lever mitt lilla liv"



Kramis!<3<3



2010-01-12 @ 22:42:27
Postat av: Josefine

Heej jag heter Josefine och är 13år.



Jag skulle vilja vinna för jag har varit fan sedan dem började sitt band och jag har träffat dem 6 gånger men jag har inga posters för jag har inte råd med det så jag får leva mig in i musiken och videona på youtube och på konserterna jag är på.



Jag har snackat med Joe 2007 och det var ganska pinsamt för jag var ju rätt liten och jag blev helt röd i ansiktet. :P



Jag bor i en liten stad utanför göteborg! :)



Jaja det var jag det xD

2010-01-14 @ 17:23:54
Postat av: Josefine

oj jag skickade två grejer men aja xD

2010-01-14 @ 17:24:36
Postat av: My

För att jag känner mig tom utan Jonas brothers affisher på väggarna då jag bara har två.



2010-01-15 @ 21:36:50
URL: http://smirrnoff.blogg.se/
Postat av: LoRiis

OMG! jag skulle jätte gärna vilja vinna posteras av Jonas Brothers för att dem är en sån stor förebild till mig<3 har gillat dem i tre år och ingen kändis har hållt sig så mycket med mig eftersom jag byter varje fem minuter men inte när det handlar om JB<3 alltså seriöst.. jag typ avgudar dem! Och såklart... det är ju en bonus att dem är snygga satt ;) I'm not blaming.. haha! Nu ska jag inte skriva värsta uppsatsen utan bara säga att jag skulle vilja vinna! ^^ Xoxo

2010-01-16 @ 20:51:20
URL: http://loriz.blogg.se/
Postat av: Frida

vrf jag skulle vinna ?

ja, Jb betyder otroligt mkt för mig (ingen kommer nånsin förstå hur mkt dom egentligen betyder)

Jag kan inte lyssna på eternity eller A little bit longer utan att gråta pågrund av en familjemedlem har gått bort.

en annan familjemedlem är mkt sjuk och kommer aldrig bli frisk.

När jag är som mest ledsen så lyssnar jag såklart på JB och dom får mig att känna mig mkt bättre, inte bra men bättre.

skulle egentligen sjunga eternity på en begravning men var för ledsen för att sjunga :/



Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva men jag älskar dom med hela mitt hjärta! mitt hjärta slår lite extra för kevin <3

2010-01-16 @ 22:08:12
URL: http://smyckenwithlove.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej :D

Jag vill vinna eftersom jag älskar Jonas Brothers otroligt mycket, har inte så många posters på dom , så det skulle vara jätteroligt och få några till.

Sen blev jag ju också chockad av hur många JBposters och kort du har! Haha, mitt drömrum :D

Sen orkar jag inte skriva någon lång fjäskig kommentar, ville bara vara med och tävla :D hoppas detta duger though. Skulle ara amazing om jag vann! Tihii.. :P



Kramar, Sofie :*

2010-01-16 @ 22:17:29
Postat av: Frida

ops glömde msn adressen :P

2010-01-16 @ 22:17:59
URL: http://smyckenwithlove.blogg.se/
Postat av: Angelicka

OMG! Villlket fint rum :O Du ääälskar verkligen dem, tyckte att jag hade mycket posters med dem men du har ju grymt mycket.. Jag älskar dem verkligen alla tre men den som får hjärtat att slå lite extra är nog Nick, han e så söt, han har verkligen talang den grabbben. Önskar att jag kunde få träffa honom, eller varför inte bara får vara hans tjej. WOOOW Men ialla fall. Varför skulle

just jag vinna ? Hmm ja du. Det vet jag inte faktist hur jag ska kunna svara på, men jag hoppas ialla fall att jag blir en av dem lyckliga, dem betyder obeskrivligt mycket för mig, jag kan inte förklara hur mycket men en sak som är säkert skulle jag se/träffa dem skulle jag lätt ha svimat, gråtit & döött på samma gång och sedan vaknat upp igen :D haahahaha hälst om Nick skulle gett mig en kram, woooooha. Skulle varit den lyckligaste i värden. Seriöst jag pratar om dem stup i kvarten liksom alla får spel men jag bara fortsäter x) Liksom har aldrig aldrig haft såna förebilder som dem förut och jag är glad att dem är så glad för sina fans och gör så mycket förr oss de betyder mycket.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer :D

Men du får ha ha de bra!

Kram Angelicka.

2010-01-17 @ 13:18:09
Postat av: Anna

okej jag vill vinna för att jag älskar dem,i snart 2 år tror jag ;p men har typ inte så många posters och jag skulle gärna vilja fler. inte så bra motivering kanske men hoppas det duger:)



fin blogg btw:)

2010-01-19 @ 20:52:14
URL: http://acrenholm.blogg.se/
Postat av: pussaminrumpa@bdb

Nytt tävlingsbidrag!

Mjo.

Kan verkligen inte skriva sånt här.

Nick är obeskrivlig.

Joe är obeskrivlig.

Kevin är obeskrivlig.

Måste gråta när jag skriver detta.

Vet dock inte varför.

Mått dåligt senaste tiden pga. att jag kanske har diabetes, så det är ju hard feelings typ.

Vet inte vad ska skriva, blir mobbad i skolan har inga kompisar osv.

För att inte känna mig ensam och så lyssnar jag på JB.

De får mig att inte ge upp hoppet.

Shit, sjukt svårt att prata om mitt "privat liv" ens.

Förstår du kanske?

Så, JB posters, bara papper ju?, tänker kanske många.

Nej, det är JB, inte papper?

JB är bäst, mitt liv, mitt allt.

2010-02-08 @ 20:46:08
URL: http://itsfrommyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida