RUBRIKBRIST

Yeass!! Min helg va kul! :D

I söndags va jag med Matilda och på kvällen stack jag, Elsa och Matilda t volleyboll och skulle provspela! De va först nåra övningar på olika slag och sen körde vi match resten av tiden! Vi va där två och en halv timme!! :O
Vi har iaf tänkt att börja.. iaf prova på imorrn igen! ;) Då hakar Lucy med och kollar på!! :)
Just nu har jag lila armar pga att bollen i volleyboll är hård.. Men man vänjer sej tydligen!! x)

Sov iaf hos Matilda till idag! :)
Gitarren idag va iställd.. Lite skönt men ändå inte. De va ingen förra gången heller ju.. Idag efter skolan stack jag med Matilda hem igen och va där ett tag till! ;)

Hadegöttochsovsött<3


Nu får ni vrida huvet!


Elsa Pelsa!! :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaahahaahahaaaaa, vad fan är det där för bild? xXDDDDDD

2010-01-20 @ 10:59:04
URL: http://whoiaam.blogg.se/
Postat av: Matilda

Va fan!!!!!! :O <333

2010-01-22 @ 11:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida