Min nyårsafton!

Hej alla!!! Här kommer mitt första riktiga inlägg på den nya bloggen! ;)

Tintin sov hos mej från dagen innan nyår till nyår.. Sen skulle han hem.. Men så blev de inte :P
Han fick istället följa med upp till Heron City i Sthlm och kolla på bio med mej, Ann, Dimman och MoP :) Bion började 2 och sluta typ 5 eller nåt.  Vi såg Avatar i 3D! Jag såg den två dagar innan med Matilda i stan, vanlig inte 3D och den va så mke bättre i 3D! Skit bra film fortfarnde ;) Iaf så fikade vi efteråt fast än att man va proppmätt då xP
Sen åkte vi hem vid 6 eller nå. Hem resan kändes kort för jag sov för de mesta x)
Vi släppte av Tintin i stan och åkte hemmåt!

lol lyckliga Tintin!! xP


Hemma åt vi (igen) och så gick vi ut vid tolv och kolla fyrverkerierna! :))
Mamma å pappa gick in tidigt för de va kallt D: Så ja stod där helt själv, haha! När ja kom in ville MoP ta en gruppbild med oss också!! Iaf så vare ett mysigt sätt att spendera sista dagen på 2009 på! :)







Kommentarer
Postat av: WC

Jag vill också se Avatar! Den verkar asbra! Kul att stå själv xD

2010-01-07 @ 14:46:07
URL: http://williamclemente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida