Kaffe Latte

Chacha bloggen, Josseboooii här!! Haha x)

Today efter skolan så tog jag en fika med Elsa och Matilda. De blev Kaffe Latte med mera. Haha de va iaf skit nice (Y) Vi flumma massor och tog pics som ja lägger ut såklart ^^ Haha inte alla då.. De blev typ 400 stycken.. Närå men xD
De va gott iaf.. Ja tog kanel och choklad och dom tog typ bara choklad, för er som vill veta.. Fan.. Har trott att de är Fredag hela dagen! Skönt med helg ju.. Men ja får ta och vänta lite till.



<---- LOOK LIKE BILL O.O Hitta ingen bra bild, men har en där han sitter som Elsa ;o





Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Hej

Titta bara in.

Besök gärna min blogg.

Ha en bra dag. =)

2010-01-28 @ 20:56:50
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Matilda

Fan va heta vi är asså! Typ dör... :P <3

2010-02-01 @ 19:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida