Chacha bloggen

Nu sitter jag här och har precis duschat. Ska åka in till stan och träffa Tintin och Elsa snart och sen vid halv 5 ska vi dra till bowlinghallen och bowla! :D Snacka om att jag kommer komma sist!

Jag tänkte lägga ut bild på de sista jag köpte 2009. x) Ja va i Norrköping med farmor och shoppa lite!

1. Svart headband
2. Vit mascara
3. En T-shirt
4. En svart kofta/munkjacka.. Eller va folk säger.
5. Blåa jeansleggins
6. Jeans
7. En tidning popcornmagazine med TH
8. Svarta och lila skor.. Me Love!! O.O <3
9 Och ett vanligt svart Gina-linne




Kommentarer
Postat av: Anna | Heeneley

sv: jag köpte fasthäftande kristaller och satte på dem på mobilen, svårare än så är det inte (a)

fin blogg

2010-01-04 @ 12:16:35
URL: http://heeneley.blogg.se/
Postat av: hanna

haha, okej :)

antar att det är olika för alla!! :)

2010-01-04 @ 18:50:24
URL: http://dreamonbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida