Börjar hata rubriker...

Hallo där! :)
Skola idag som vanligt, inte så värst kul men tiden efter skolan enjoyade jag mke! Gick hem till Matilda och vi typ bakade muffins.. Ganska lyckade denna gång! Helt otroligt :O Iaf så har vi bestämt att vi ska börja video blogga! Så de kommer snart upp ganska mke videos med mej och Matilda!! :P
De kommer upp nångång i veckan.. Troligen näre är helg eller nåt liknande, för jag orkar inte näre är skola!! xD

Vi satt och kollade på nån modeshow som va live från Italien.. De va mke nice guys! ;) Men vi väntade på dom lite extra speciella! Haha vi typ skrek till och blev hyper när dom kom med i bild ;) De va nämligen Bill och Tom Kauliz sooo Lucy och Elsa kom efter ett tag och vi gick upp till Långberg och hade volleybollträning!
Gjorde bort mej
lite när jag sköt in bollen i huvet på en kille som stod framför mej när jag skulle serva (stavning) xD

Haha de va skit kul ändå! Tack för dagen tjejor.. Alltid kul med er!
Javet ni äser inte men ;P

Hinner inte blogga mer nu! Godnatt sötnosar<33

 

Jag och Matilda flummade i Söndags!! :D




Kommentarer
Postat av: elsa

i gotta find that booooy :O

2010-01-20 @ 11:00:20
URL: http://whoiaam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag läser! :O varje dag O.o

älska importen! <3

2010-01-20 @ 20:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida