Tack Elsa ♡

Har pratat i telefonen med Elsa i snart två och en halv timme.. Jag behövde verkligen det här samtalet Elsa. Du hjälpte mej mycket. Tack så jätte mycke för det. Har kommit ett steg nämre.. Nu är det bara det jobbigaste steget kvar! Tror inte att jag hade klarat det lika bra utan dej vid min sida Elsa :)
Än en gång, tack! Jag älskar dej syster ^^ <3

I Would Do Anything To Just Turn Back Time
Turn It Back To The Start
Before Everything Was Falling Apart



Du har hjälpt meej att laga mitt hjärta..

Men de är fortfarande inte helt.





Kommentarer
Postat av: elsa

aww! det var härligt att prata med dej, hehe flum i början men allvarligt på slutet (y'

jag är glad att jag kunde hjälpa till :D <3

puss på dej sis <3

2010-02-27 @ 01:39:38
URL: http://whoiaam.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken snygg blogg du har :D

snygg header å snygg design!



TA HAND OM DIG :D

2010-02-27 @ 12:47:18
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida