Kort dag i skolan igen

Snöstorm
Idag slutade vi klockan 1.. Soft vecka de har varit än så länge :D
De tog en fucking timme att åka hem idag. Brukar ta 25 minuter.. Sen tog de tio minuter att gå hem, de går på 2 min annars ;o Snöstorm här, som i typ resten av Sverige? Asså, ja kan ju säga att min cykel är lite nersnöad.. Den står i stan hos Elsa xP

Va tvungen att ta en bild på min skönhet xD

Surprice
När jag kom hem väntade en big surprice mej! MoP kom in i vardagsrummet när ja kolla på Ghost Whisper och gav mej en ny mobil :O 8,1 megapixel kamera :)
Jag är jätte nöjd med den. Tack så jätte mke!! :D <3 Nu sitter jag och messar mer än innan! ;)
Sen gjorde mamma neggahbolla också!!! (AA) Gott som ba den! ;)
Puss på dagen nu ska jag snart sova.




Kommentarer
Postat av: WC

Burkar? xD

2010-02-06 @ 16:43:27
URL: http://williamclemente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida