Im back in black..... no red!

Nu är jag tbx i Sverige igen.  Men jag orkar inte skriva allt jag gjort och jag tror inte ni kommer läsa ändå så jag tänkte lägga ut bilder och skriva typ lite under! Aa ni får se hur ja gör ;)
Jag är iaf röd nu och lite ojämn i färgen, men aja, jag får jämna ut de! ;p


Glömde ta kort i Sthlm ;p


Utsikten på kvällen, de va verkligen jätte mysigt!


Åkte träkälke ner för en 5 km backe genom trafik! As kul ;D


I nån trädgård typ xd


Här sov jag då ;)


Vet inte.. Men min farmor där iaf xd


Åkte linbana över en liten del av Madeira, skit fint vare :)


Diggar trädet!!!!



'kärleksgrottan' hette de tror ja! Inte stor grotta precis?


Haha snälla igga mej! Men är tvungen att ha bild på mej från semestern bara ^^
Bjuder vell på mej själv.. ;s


Om ändå inte hon varit med på bilden...


Jävligt blåsigt vare en dag. (Min skugga störde mej)
Haha jag höll på och garva ihjäl mej när fåglarna inte kom ngn stans.
Dom typ flög upp och ner och kom inte frammåt xD


Suddig bild i know
Sightseeing (stavning?)
Jag satt och lyssna på tyska ofc _D


Ojj, hitta en bild på mej och Bibbi xd


På flygplatserna.. Här glömde jag fota i Portugal.
Ni överlever hoppas ja, annars drar ja dit och tar en bild åt er




Kommentarer
Postat av: WC

Nu får du ta och åka till Portugal direkt och ta en bild!

2010-04-17 @ 01:42:24
URL: http://williamclemente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida