Gla' Pask!

Hejhopp!
Fick ta resten av Bibbis tid att blogga lite ^^
Idag har vi solat ett tag mitt pa dan. Skont i varmen. Hihi! Jag har hjarnslapp sa de blir ett lite wierd inlagg ida ;s
Tidigare dagar har vi varit pa lite olika stallen i Madeira. Bland annat sa har jag akt trakalke nerfor en asfaltsvag dar bilar aker mm. Hehe DANGER DANGER! Men ruuligt. Jag filmade, sa de kanske kommer upp pa bloggen nar jag kommer hem! De far vi se :)
Jag sitter har proppmatt igen. Vi at en 3 ratters maltid nyss MUMS!
Okej, jag tror ja ar trott elr na!

Natti ;*
Hoppas ni har ett bra pasklov mina sma vanner xd


(Inte vi pa bilden) ;)




Kommentarer
Postat av: Ann

Låter helt underbart med Påsklov på den gröna Ön! =)

Saknade dig igår då vi var hemma hos "er" och åt god Påskmiddag. Sambo och sonen har åkt till Norrland men jag har kärt besök av mamma denna dag/natt. Hon spelar Farkle ännu...får nog logga ut henne så man får sova någon gång! ;o) Hoppas du mår bra och njuter av Madeira...här är allt bra! Godnatt och hälsa Bibbi & Gunnel

kramar från Ann, mormor,Rosie&Kassia

2010-04-04 @ 01:44:49
Postat av: WC

Det ser lite kul ut att läsa ditt inlägg utan "å, ä, ö." Till exempel: "trakalke nerför en asfaltsvag" WTF.

2010-04-04 @ 02:54:21
URL: http://williamclemente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida