Skriver av mig

Jag borde verkligen inte vara vaken nu.. Visst jag har lov och inget måste som ska göras imorgon men måste nog ändå vända tillbaka dygnet nu. Börjar skolan nästa vecka o då går jag upp vid den här tiden.. eller iaf snart! :o

Jag är svintrött.. det är inte det att jag inte kan somna, jag har inte ens provat liksom.. Men såg på en film när Timmy somnade och var tvungen att se klart! Trodde inte att det var så mycket kvar när jag bestämde mig för det. Såå här sitter jag och skriver av mig.. Filmen är slut för typ en halv timme sen och ögonlocken tynger mina ögon men jag kan inte slita blicken ifrån min underbara pojkvän. Han ligger och sover med öppen mun och snarkar mig rakt i ansiktet o så pratar han som en bonus på det. Hahah, jag är verkligen kär om jag tycker nån som snarkar såhär är gullig nu. Förlåt bebis, vet att du kommer läsa detta och se bilder imorgon x) men du är otroligt jävla söt, haha! Nej nu ska jag sova.. Kommer förmodligen somna med ett stort leende på läpparna också! Åååh, nu la han armen om mig haha, shit aja godnatt på er.. eller kanske godmorgon<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida