-Tjugo frågor om mig själv, sista delen-

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Helst.. träning och dans.. Gör jag de? Nej.. mina pengar går åt på mat och tågresor till skolan.

42. Äger du dyra smycken?
Öööh.. nae :p

43. Har du någon gång testat narkotika?
Aldrig.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Kaffe, hihi ^^

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Hmm.. Det går inte att svara på. Om jag tar rolig som alltid får mig att skratta är det min älskade pojke.. Men om jag tar rolig spontant så har jag ingen speciell.. Alla mina vänner är roliga ;)

46. Välj ett ärr på din kropp?
Ett jag har i pannan efter en operation. Fick ta bort en leverfläck - vilket konstigt nog räknades som en skönhetsoperation.. :s

47. Vad har du för ringsignal?
En väckarklocka typ.

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Jadå, har blandannat en gul klänning med dalmatinerna på som jag skulle kunna ha som T-shirt nu.

49. Flirtar du mycket?
På krogen för att få någon drink kan det hända, haha! ;) Aldrig annars.

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
Hemma hos en gammal vän.

51. Kan du byta olja på bilen?
Kan jag säkert.

52. Har du fått fortkörningsböter?
Nope, jag har inget körkort!

53. Vilken var den senaste bok du läste?
Blackout. O så håller jag på med en nu, sjukaste och bästa bok jag någonsin läst. En nästan vanlig man heter den.

54. Läser du dagstidningen?
Nej.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej.

56. Dansar du i bilen?
Dansar alltid<3

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Ojj.. ingen aning! Någon som va på i bilen nån gång typ.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Inköpslista till tacos. Man glömmer alltid någonting!!

59. När var du i kyrkan senast?
Euhm.. Kommer verkligen inte ihåg.

60. Hur långt har ditt längsta förhållande varit?
Över 1 år!




Kommentarer
Postat av: Natalie Salazar

man kan inte kommentera ditt senaste inlägg men såg han på talang jätte duktig! va tvungen att höra igen verkligen fint

2014-03-19 @ 12:58:46
URL: http://natalies.se/
Postat av: Emilia Sjödin

Hej! Vill du göra ett bloglovin byte med mig? :) Kram

2014-04-28 @ 18:32:18
URL: http://emiliasjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida