-Tjugo frågor om mig själv, fortsättning-

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Helt olika.. Ibland utan, ibland med T-shirt eller bara underkläder eller också har jag bara pyjamasbyxor på mig.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Älskar kuddar! 6 stycken, vill ha den så gosigt som möjligt när jag sover!


23. Hur många landskap har du bott i?
Ett, sörmland!


24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Ja.. måste ju prova sina gränser, hah!


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
SKOR!! ÄLSKAR SKOR<3


26. Är du social?
Jag är alltid likadan när det gäller att träffa nya människor. I början är jag rätt tillbaka dragen och lägger in ett
ord ibland. Men när jag lärt känna dom så blir jag väldigt pratglad och dom börjar tycka att jag är dum i huvuet istället! x)


27. Vilken är din favoritglass?
Ojj.. På sommaren när man går ute i hamnen eller på stan osv så äre helt klart godast med en mjukglass i strut o kanske lite topping eller strössel. Annars om man sitter inne o myser kan det vara grymt gott med typ Ben&Jerry´s Baked Alaska :D


28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Det finns ju många saker man skulle vilja göra med dom pengarna. Men det allra första jag skulle göra är att betala mina skulder till min farmor så man slipper tänka på det. Sen skulle jag skämma bort mina vänner och min familj lite smått ^^ Skulle faktiskt allra sist tänka på mig  själv.. Tror att jag får rätt mycket pengar över som jag kan spara och skämma bort mig själv med längre fram i livet ^^


29. Tycker du om Kinamat?
Jag tycker om Kinamat i restauranger i Sverige.. Sen är Lollos familjs hemma lagade kinamat väldigt god.. Den slår nog allt! Men asså.. Kinamaten i Kina var inte god någonstans.. Kanske var det för att jag blev dålig i magen av den som den inte var god, eller också så var den bara dålig. :s


30. Tycker du om kaffe?
Skojjaru eller?? Jag måste dricka kaffe varje dag, haha nejdå! Men det är riktigt gott och jag tackar oftast inte nej till en kopp.. Speciellt inte till en latte!


31. Vad dricker du till frukost?
Lite vatten, kaffe eller mjölk.


32. Sover du på någon särskild sida?
Nej.. Men ligger alltid vänd "utåt" mot kanten.


33. Kan du spela poker?
Jag har gjort det ett x antal gånger men glömmer alltid bort hur man gör efter nån timme så de är ingen idé xD Måste alltid lära mig på nytt igen.


34. Tycker du om att mysa?
Jaaa!! Mitt liv går ut på att mysa!


35. Är du en beroendemänniska?
Njaaaee, inte vad jag vet!


36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
En gammal klasskompis fyller samma dag som jag.. Annars vet jag inte!


37. Vill du ha barn?
Inte just nu, men längre fram i livet vill jag jättegärna ha barn.


38. Kan du några andra språk än svenska?
Asså.. engelska? Sen om jag anstränger mig kan jag italienska och spanska också.. Och så kan man ju alltid vissa meningar och ord i andra språk.. Jag kan förstå vissa sammanhang i vad folk pratar om när jag lyssnar på typ tyska! Är också väldigt intresserad utav japanska och koreanska men det är sjukt svårt att förstå bara såhär.. iaf koreanska.


39. Har du någonsin åkt ambulans?
Jaoo.. Var med i en bilolycka 2012.


40. Föredrar du havet eller en pool?
Beror helt på! Åker man utomlands vill jag gärna ha badstrand, mycket folk och hav!

 



Kommentarer
Postat av: Emelie

Älskar såna här inlägg!!=)
Sv: åh nemen vad härligt att höra!! då lyckas man med det, det alltid kul att höra!!=)

2014-01-31 @ 14:55:39
URL: http://nattstad.se/erikssonsmode
Postat av: Lina Johansson

- Ja :)

2014-02-01 @ 18:31:56
URL: http://linajohansson.webblogg.se/
Postat av: sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN

Åh grattis till er! :)

2014-02-04 @ 16:13:55
URL: http://sannasrum.se
Postat av: Ping Lowhngren

mys alla dagar i veckan ju!^^

2014-02-08 @ 22:08:13
URL: http://pinglowh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida