REJTA

TV4 AB
 
TV4 har de bästa programmen och det tror jag att många håller med mig om, man kommer nära programledarna och det är någonting jag tycker är bra. Dock är reklamen någonting som jag vill sänka. Det är reklampaus väldigt många gånger under ett program på TV4. Men men, det klagar man på överallt. Någonting mer som är ett stort plus är att alla har TV4, det ingår och är ingenting som man måste köpa till sin boxer eller vad man nu har som 3an eller 5an. Stort + till TV4!
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Comviq
 
Comviq är nog det bästa jag provar vad gäller sms, mms osv. Jag drar ner mina betyg för Comviq på mottagningen bara. Om man bor i centrum och sällan är ute på landet så fungerar säkert Comviq hur bra som helst, men om man bor som jag, utanför staden och är ofta i stugan så är det lite sämre, tyvärr. Annars är Comviq det bästa enligt mig, jag själv använder det så. Prova, det är värt det!
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Spotify AB
 
Jag tycker inte om Spotify speciellt mycket! För det första så finns inte alla låtar som jag lyssnar på. Reklamen när man inte har spotify premium suger ju. Dessutom om man sänker så man inte hör reklamen så pausas den. Alltså har man inget som helst val att inte lyssna. Jag har börjat föredra att använda YouTube istället. Där finns alla låtarna och så gör jag en spellista där i "titta senare". Tyvärr men Spotify är inte min grej längre.
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Svar: jaa! <3

2013-09-26 @ 22:45:23
URL: http://nattstad.se/lenefj%C3%A4ll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida