God Jul!<3

Vill bara säga God Jul till er kära bloggläsare<3
Jag kommer att åka iväg med min pappa närsom för att fira hans sida utav släkten, o så kommer vi hem till mammas sida lagom till Kalle ^^

Min kära pojke var hemma hos mig en sväng igår så vi passade på att ta lite bilder, dels för att vi vill ha på oss såklart men också för att ge som julkort! Nu sitter jag o Timmy på mammas o pappas kylskåp här hemma, haha bättre kan man inte sprida en glad julhälsning!

Måste ju..
Från oss alla, till er alla, en riktigt god jul<3


 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag har några men jag vet inte om jag ska kalla det nyårslöften eller mål. Men jag har iallafall att jag ska träna minst 160 träningspass det här året, att jag ska kunna göra 10 armhävningar på tå och att jag ska kunna springa 2km på 10 minuter :)

2013-12-30 @ 13:44:28
URL: http://ibelieveinyou.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida