Sönder, lagat, trasigt, fixat, ingenting och.. aldrig allt!

Nu ska jag berätta lite om mina fina tragedier!

Vi flyttade och allting va bra, vi hade USB-stick som internet tills det skulle bli fixat!
USBskiten var låååångsamt som fan, men ja, det fungerade ju!

Allt va perfekt enda tills USBinternet bara fungerade på en dator helt plötsligt.. Mammas!
Fuck ska jag göra nu??... Mobil och TV, dock fungerade inte TVn på mitt rum.

Tjohooo! Min mobil fick en Android bluescreen.. Ingen TV på mitt rum eller något fungerande internet.. Jag blir sjuk.. Vilket liv.. Sitter framför TVn och halvsover 4 dagar i rad!

Jag blir frisk, Internet kommer tillbaka! Denna gången riktigt Internet! Snabbt och skit ^^ Och pappa fixar TVn i mitt rum så jag har alla kanaler and so on. Dock är mitt liv (min mobil) inte tillbaka..


Hmm, pretty much av mitt tragiska liv sedan Februari då vi flyttade, men nu börjar det flyta på lite mer, sitter just nu och kollar på en ny mobiltelefon så hoppas att ingenting annat blir åt helvete nu med elektronik prylarna här i huset ;)

Kraam på er alla och hoppas att ni har bättre tur än jag! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida