My day~~

Min dag har faktiskt varit ganska upplevelsefylld idag!
Kan ta den i punktform så att det inte blir så långvarigt och tråkigt för er att läsa ;)

1. Donken till frukost!
2. Skolan samlades för att kolla på en teater som någon klass fixat ihop
3. Sprang runt i stan tillsammans med Emma, slutade upp med att man träffade två gamla klasskompisar vilket va lite kul :)
4. Fotbollsturnering med skolan, jag och mina fina vänner var hejarklack. Vi stod mitt i blåsten och regnet öste ner på oss i våra rosa snygga klass T-shirtar. Riktigt roligt iaf, tror vi vann bästa hejarklack. Liten tröst eftersom att vi inte vann turneringen
5. Sluta skolan och dags för utveckling samtal..... mindre kul..
6. Träffa Emma, Linus och Tobbe och käka på Donken... igen, I Know!
7. Tog med mig Emma upp till Robin och Nathalie ett tag där vi sprang runt i lekparken o fjolla oss och senare träffade Andreas en stund
8. Efter allt så sprang jag till bussen för att åka hem och träffa Tobbe en stundish

Som sagt en härlig dag då jag gjort en hel del!
Tack alla som hjälpte till att uppfylla dagen ;)



Härlig stämning i hejarklacken!



Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hehe nej :P

2012-06-05 @ 00:47:46
URL: http://mooollys.se
Postat av: kaffehörnan

Var gärna med i min lilla hypade grej

Synas hos mig i en vecka

2012-06-05 @ 09:34:45
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: kaffehörnan

ska han dyka haha

2012-06-06 @ 20:29:36
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida