CPtest, hittat på bdb xd.... Men har skit tråkigt just nu ;s

AVSLUTA MENINGEN:

Jag har insett att: jag har världens bästa pojkvän ^^
Jag lyssnar på: Skillet
Jag pratar om: ingenting just nu
Jag tycker om: Glenn ♥

Jag avskyr när folk: Sviker
Min bästa vän: är inte bara en
Min första vän hette: Tintin ;D
Kärlek är: underbart<3
När jag borstar tänderna:
så borstar ja tänderna?
När jag lagar mat: så blire alltid gott!
Jag tänder på: Gleeennn
Det
sexigaste yrket äridk ;o
Det är charmigt när:
...
Jag är rädd för: spindlar :(
Den värsta känslan är: svek
Den bästa känslan är
: hopp
Jag är bäst på: ...öööh, att...
Jag är sämst på: allt :)
Om jag va ett djur skulle
jag vara: Tiiiiger!
Om jag va en insekt skulle jag vara
: äcklig
Om jag vore ett redskap skulle jag
vara: en spade :D
Jag kommer alltid att vara
: mobilnörd!
Det finaste som finns är: familjen ♥
I sommar: ska jag baaaaara chilla!
Sist jag grät var : igår pga lycka (a' eller grät? de kom en tår :')
Jag kan: bli lätt svartsjuk
Jag kan inte: cykla

När jag vill tänka:
så är jag helst själv
När jag bakar: så failar jag varje gång
Min mobiltelefon är: vid mig 24/7
När jag vaknar på morgonen: så sover ja alltid en stund till
Innan jag går och lägger mig: brukar ja dricka te ^^
Just nu tänker jag på: de här fuckade testet!
Bebisar är: ... andras är inte braa, om man inte känner dom ;s

Idag har jag sett: min älskling ligga o sova, skiiit gullig x))

Ikväll ska jag: vara hemma o fira midsommar

Jag vill verkligen: ha ett as bra sommarloooov!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Jag såg dig først! : D

Åhåh Jag finns med här :D

2011-07-11 @ 16:38:02
Postat av: Smsa Låna

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-19 @ 19:37:08
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida