Minnena kommer tillbaka


ja kan ju säga att ja inte är på topp just nu..
känns som nån jävla depp period eller någonting!
jag sitter helt själv dag ut och dag in och gör inte ett skit.. sitter och väntar på att glenn ska sluta jobbet och komma hem till mig.
en månad åt helvete på mitt lov! hur länge ska de hålla på? -.-
mina vänner är inte i närheten av mejj, eller som lucy. SJUK!
vad fan ska man göra?
Min mamma gav mig ett sjukt svårt val igår också. Visst ja kommer iväg, men.. glenn<3
Aa, ett skit kul inlägg javet, men iaf roligare för mig att sitta och skriva än att stirra in i väggen ;/


Ingen som vet något jag kan göra?
Snälla kommentera förslag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida