Hjälp så fort dagarna går..

..och nu tänker jag faktiskt inte på att idag är sista dagen på 2011, nee!
Jag tänkte mer på gårdagen då det blev ett himla åkande och farande och springande.

Men det insåg jag ganska så fort att de va tråkigt att skriva om, haha så vi gör det kortfattat!!... Jättekortfattat!!!


Jag och Glenn åkte till stan på dagen för att fixa lite stuff, blandannat så skulle vi gravera in någonting på hans armband som han fått utav mig i julklapp, men tyvärr så måste man lämna in den någon annan dag och blablabla..
Vi skulle tima in precis så att det blev lagom att åka och hämta Tess på Swenox, men liiite övertid blev det, så en pizza på Olympia sitter ju inte helt fel.
Alex åkte med från stan och vi hämta upp Tess och körde vidare till Oxelösund.
När tiden va inne så åkte vi hem!
Tjohoo!


Inhandlat under dagen:

H&M - Loreal puder TRUE MATCH ♥


Lindex - BH ♥



Lindex - trosor, hittade inte riktigt rätt par, men men, kan ta en bild en annan dag ^^ ♥



Nu måste jag skynda iväg hem till Glenn och fiiiira!
Posh på er, och gott nytt år alla ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida